OVERVIEW

This site bisbatlleida.org currently has a traffic ranking of zero (the lower the more traffic). We have sifted twenty pages within the domain bisbatlleida.org and found three hundred and fifty-nine websites interfacing with bisbatlleida.org. We were able to note two contacts and addresses for bisbatlleida.org to help you contact them. We were able to note four social media platforms acquired by this website. This site bisbatlleida.org has been on the internet for one thousand three hundred weeks, three days, twenty hours, and thirteen minutes.
Locations
Aug 1999

BISBATLLEIDA.ORG RANKINGS

This site bisbatlleida.org has seen a fluctuation levels of traffic all through the year.
Traffic for bisbatlleida.org

Traffic ranking (by month) for bisbatlleida.org

Traffic ranking by day of the week for bisbatlleida.org

BISBATLLEIDA.ORG HISTORY

This site bisbatlleida.org was registered on August 02, 1999. It is now one thousand three hundred weeks, three days, twenty hours, and thirteen minutes old.
August
1999

SITE SPAN

LINKS TO WEB PAGE

Apostasia és alegria

Jueves, 4 de noviembre de 2010. PERÒ ENS HO POSEN FÀCIL? Descar.

Centre del Romànic de la Vall de Boí

Centre del Romànic de la Vall de Boí. El Conjunt Romànic de la Vall de Boí. La Vall de Boí conserva vuit esglésies i una ermita declarades Patrimoni Mundial per la UNESCO. Esglésies que toquen el cel.

Collegi Episcopal de Lleida Compartim lacció educativa de les famílies

Història del Col legi Episcopal. Piscina i Activitats de Sala. Piscina i Activitats de Sala. Sempre disposats a donar un cop de mà. AMB UNA MIRADA AL FUTUR.

CERIb-Centre dEstudis Ribagorçans

13 de novembre de 2017. Dilluns, de novembre 13, 2017. Consell Comarcal de lAlta Ribagorça. 7a Mostra Internacional de Cinema Etnogràfic, a la Terreta-Tremp.

Blog de los Diáconos del Sur de España

Blog de los Diáconos del Sur de España. ENCUENTRO DE LOS DIACONOS DEL SUR EN HUELVA. Carabela de la Santa María, en LA RABIDA. RETIRO DE DIÁCONOS DE CÁDIZ Y CEUTA CON NUESTRO QUERIDO DON ANTONIO CEBALLOS, OBISPO DE LA DIÓCESIS.

Delegació de Pastoral de Joves Lleida

Delegació de Pastoral de Joves Lleida. 29 de gener de 2018. Delegació Pastoral Joves de Lleida. 27 de gener de 2018.

Entre la boira

Martes, 23 de junio de 2009. Miércoles, 28 de enero de 2009. Els jutges poden fer vaga i han de fer vaga. Miércoles, 14 de enero de 2009. Sábado, 30 de agosto de 2008.

WHAT DOES BISBATLLEIDA.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of bisbatlleida.org Mobile Screenshot of bisbatlleida.org Tablet Screenshot of bisbatlleida.org

Francesc Xavier Jauset Cliville

Bisbe 1

LLEIDA, L, 25002

Jauset Cliville Francesc Xavier

Bisbe, 1

LLEIDA, L, 25002

BISBATLLEIDA.ORG HOST

We discovered that a lone page on bisbatlleida.org took five thousand four hundred and thirty milliseconds to come up. I could not detect a SSL certificate, so in conclusion we consider this site not secure.
217.160.0.24

ns63.1and1.es
ns64.1and1.es

FAVORITE ICON

SERVER OPERATING SYSTEM

I discovered that this website is operating the Apache server.

PAGE TITLE

DESCRIPTION

CONTENT

VIEW MORE DOMAINS

Bisbat de Sant Feliu de Llobregat

Apà stols per als joves. Jo sà c el cep i vosaltres les sarments. Accà s als diversos espais de cada delegaciÃ. Mons Agustà Cortà s Soriano. Bisbe de Sant Feliu de Llobregat. Bisbat de Sant Feliu de Llobregat. Tel 93 632 76 30. De dilluns a divendres de 9. 08908 Sant Feliu de Llobregat.

Portada - Bisbat Solsona

24 hores amb el Senyor a la Parròquia de Solsona. Missa Quaresmal amb infants i presentació de la Visió a la parròquia de Solsona. Vídeo Dia del Seminari 2018. Nota de premsa Vi deo Vocacional.

Bisbat de Tortosa

Història de la nostra diòcesi. APÒSTOLS PER ALS JOVES Tots els anys, al voltant de la solemnitat de Sant Josep, se celebra en les nostres diòcesis el dia del seminari. 24 Hores per al Senyor a la parròquia del Roser.

Bisbat dUrgell - portada

Organització dels serveis de la Mitra.